søndag 14. august 2016

Sommerdager

Endelig ble det en god sommerdag igjen, flott vær, brukbar temperatur og en nydelig rulleskøytetur på litt over 43 km. I dag var formen upåklagelig og strekningen fra Skjærhamn til toppen av brua ved Stenungsund og tilbake igjen ble tilbakelagt på 1 time og 54 minutter. Selv om jeg må si det selv: Slett ikke dårlig av en gammel mann på 68 år.

I morgen går turen videre sørover og inn på ukjent farvann. Jeg har ikke vært sør for Marstrand før, så det skal bli en ny opplevelse.

Fristelsen ble imidlertid for stor, jeg tok en dag til med rulleskøyter. Samme turen som på søndag, men i dag gikk det mye tyngre. Antakelig klarer ikke kroppen min to dager etter hverandre med så mange mil.
Jeg brukte de kreftene jeg hadde, men tida ble nesten 20 minutter svakere. Det var riktignok litt mer motvind, men likevel........

Så i morgen, tirsdag blir det seiling.

Ingen kommentarer: