tirsdag 5. juni 2018

Ut på tur igjen

For å si det med Odd Børresen:

"Jeg skal ut og seile, bror. Sånn som hundre ganger før. Jeg tror jeg har fått alt om bord; brød og vin og Visakort, røyk og øl og smør.Jeg har gjort det før, min venn. Og nå drar jeg ut igjen."

Denne gangen går turen nedover Svenskekysten et eller annet sted. Starten ble fin, og det ble endelig en rulleskøytetur i Horten  igjen. Denne morgenen var imidlertid preget av migrene og følgelig ble det liten mobilitet.
Etter en rolig morgen og en sprøyte er jeg klar, men nå er vinden helt borte., så det blir nok en dag med rulleskøyter og seilasstart tidlig i morgen,

Ingerto oppfører seg som en drøm, motoren starter og går som den skal. Hun er pen og ren og forholdsvis ryddig, så alt er klart for en vellykket tur. 

Ingen kommentarer: