torsdag 8. september 2016

Tåke og dårlig sikt

Etter flotte rulleskøytedager i Strømstad, gikk turen i dag til Tønsberg.
Tåka kom etter hvert og ga i perioder sikt på ca 50 m. Det ble ganske rått og kaldt og slettes ingen vind.
Det var heldigvis ingen store skip som skulle krysse kursen min,
Jeg hørte riktignok noen større båter i tåka, men så dem ikke
.
Etter hvert som jeg nærmet meg Tønsberg ble det klart at jeg ikke var spesielt heldig med broåpningene. Jeg kom for sent til åpningen kl 14 og dermed ble det venting helt til kl. 18.
Det resulterte i langsom seiling fra Bolærne og inn til brua, men likevel ble det 2 timers venting.

I helga er det vikingfestival i Tønsberg, skal bli spennende å se hva de gjør ut av de flotte skipene. I tillegg regner jeg med litt rulling. 

Ingen kommentarer: