mandag 16. juli 2012

Tilbake i båten

Etter en kort tur hjemom, er jeg tilbake i båten igjen. Ny tur starter i morgen og skal gå sørover mot Jomfruland, tror jeg. På nettet har jeg funnet de viktigste reglene for seiling alene: 

Jeg tror jeg skal klare å holde disse hovedreglene, slik at seilturen blir trygg. Alt utstyret om bord virker etter hensikten og Ingerto er renvasket og klar for nye opplevelser. Akkurat nå er det et forferdelig regnvær, så avreisen blir nok ikke før i morgen tidlig. Turen skal vare i to til tre uker. I denne perioden skal vi ligge en uke på Tjøme for å være sammen med barn og barnebarn. Det kan bli en trivelig uke alt etter som været oppfører seg. Jeg tror nok at barnebarna er enige i hovedreglene så en liten seiltur med hele gjengen kommer nok til å gå fint. Følg med så får dere både bilder og tekst fra turen.


Ingen kommentarer: