torsdag 9. september 2010

Høst tur

Tirsdag var jeg på plass i havna. Prosjekt do-reparasjonen var i gang. Det var bokstavelig talt en drittjobb, men enklere enn jeg hadde trodd.
Onsdag forsøkte jeg å reparere varmeapparatet, men lykkes ikke. Det må antakelig ut for å få en bedre oversikt eventuelt levere inn til service.. Ut på dagen dro jeg ut og gikk til Fantebukta. Der var jeg helt alene. Ingen fisk underveis heller og slett ingen nettforbindelse.
Etter en fantastisk morgen i Fantebukta dro jeg videre sørover. Over Breidangen var det varierende vind. Alt fra vindstille til kuling.. Seilte for det meste, men måtte bruke motor for å komme rundt neset nord for Horten. Nedover på innsiden av Bastøy for fulle seil før jeg satt kursen for Bolærne. Flott vær og fin vind, litt mye på slutten, men nå er jeg godt fortøyd og det er faktisk flere båter her. Pølsemiddag står for tur og kanskje blir det forsøk med den oppblåsbare kajakken i kveld eller i  morgen.
Værmeldingen er ikke veldig oppløftende, men det blir sikkert bra.

Ingen kommentarer: