søndag 13. juni 2010

En tredagers ??

Jeg kan nesten ikke huske sist et migreneanfall har vart så lenge, nå går det på tredje dagen. Det eneste positive jeg kan se er at lufttrykket er på vei oppover og at lavtrykket ser ut til å forsvinne for denne gangen. Det er selvsagt positivt at det finnes Imigran sprøyter også, men jeg håpet at det skulle være unntaket og ikke som før hovedregelen.
Eller er livet ombord stille og fredelig. Mørk lugar, lite støy og venting på at verden skal bli bedre. Holmetrands kulturfestival nådde antakelig sitt klimaks i natt med flere forskjellige konserter og diskotek samtidig. Ut fra støynivået tror jeg det var god deltakelse og stor ølomsetning.
Planene i dag er å bli kvitt migrenen og eventuelt komme ut på fjorden. Dersom det ikke bedrer seg, blir jeg liggende.

Ingen kommentarer: