torsdag 23. juni 2022

Mange dager uten blogg.

 Det har skjedd mye siden siste innlegg. Inger har vært ombord i 10 dager og vi har vært innom Horten for et hyggelig treff med Stig og Jorunn. Søndre Missingen der vi møtte Rudolf, Kari og Terje og Koster der vi traff Heidi og Leif.

Ved siden av disse hyggelige møtene har vi vært på nye plasser som Moss, Edholmen marinaog ikke minst jeg har vært "sylteforkjølet" . 

Det har vært flott vær, mye sol og vind og fin seiling i perioder. Nå har Inger forlatt båten og tatt tog fra Fredrikstad, mens jeg har noen dager til før jeg setter kursen nordover. 
Akkurat nå er jeg i Strømstad for å vente ut litt mye vind og sjekke et elektrisk vinsjhåndtak. 

Ingerto fungerer fint og det har vært en flott sommer til nå. Som jeg bruker å si, skal jeg skjerpe meg med bloggen.  

Ingen kommentarer: