onsdag 10. juni 2020

Gode intensjoner og liten gjennomføringskraft

Jeg hadde planer om at bloggen i år skulle vise aktiviteten med båten gjennom sesongen, men den gang ei. Kun etter få dager henger jeg etter med nesten en måned.
Det har blitt tre turer fra forrige gang jeg skrev.
Jeg en nå igang med enda en. Jeg tror pandemien har lagt en klam hånd over sesongen så langt. Jeg kommer ikke til Sverige og er egentlig lite kjent på norskekysten. Det er nok en del av forklaringen ved siden av vær og utrolig mange båter ute på få havner i helgene. 

For denne turen er planene å komme seg til Fredrikstad for å treffe Heidi og Leif. På turen nedover er jeg selvsagt innom Horten for å gå på rulleskøyter. Det blir to dagen denne gangen før turen går sørøstover.
Nå midt i uka er det nesten ikke båter ute. Det er ikke mer enn tre gjestebåter i havna, så det er god plass.


Ingen kommentarer: