mandag 24. juli 2017

Timene gikk

Det var  brukbart vær og litt lite vind, noen små regnbyger men ellers bra Totalt tok turen tida fra 1000 til 1915, Nesten hele turen gikk med seil, kun en liten halvtime med motor. Jeg var innom Skjæløy, litt nord for Engelsviken, for å sjekke mulighetene for båtplass. Det er tilgjengelige båtplasser, en trivelig havn og en flott plassering, men -- prisen er altfor høy. Dersom jeg ikke finner noe med et bedre tilbud forblir jeg i Havnevik.

Litt spesielt å ankomme Strømstad kl 1900 midt i ferien. Absolutt alt var fullt, to og tre båter utenpå hverandre, akkurat når jeg kom var det en familie som hadde vært og handlet. Båtplassen deres ble rask okkupert, Jeg ligger langsetter utenfor restaurantene, så det blir nok liv i natt. Etter kort tid hadde jeg fått en hyggelig nabo utenfor meg så nå er også denne plassen helt full. 

Ingen kommentarer: