fredag 14. august 2015

67 år og 1 dag

Det er ikke store forskjellen fra i går, men jeg tror jeg begynner å bli eldre. Nå kan jeg bli pensjonist på alvor , ikke bare uførepensjonist.
 Selv om jeg er sprekere enn på mange år , er det et umotvistlig faktum at årene går.

 Det er nå ett år og nesten en måned siden jeg sluttet å røyke. Det er en god opplevelse, men jeg må innrømme at jeg savner pipa en gang i blant.
Jeg savner ikke dårlig kondis, dårlig ånde, fraværende smaksløker og en masse bortkastede penger, en boks pipetobakk koster fort 350 kr. og varer snaut en uke . Utrolig hvor mye bedre verden egentlig er blitt uten røyk.

Men tilbake til dagens aktivitet. Seiltur til Strømstad, rulleskøytetur og boende i båt. Herlig....

Det ble en flott tur til Strømstad. Svak vind til å begynne med, men det tok seg opp utover dagen. Max hastighet i dag ble 7,2 knop på slør/lerns med en vindstyrke på 9,6m/s Utrolig ,
Når båten legger seg ned i kastene så jeg får følelsen av å stå i cockpiten, da er seiling flott

Ingen kommentarer: