torsdag 4. juni 2015

Nok en dag med kulingvarsler.

I går var jeg ute ved Gule Humpen med rulleskøyter. Det var som i sangen"ruskut å leggja utpå". Grov sjø og sterk vind, sjørokk så det holdt, ingen båter å se. Det var godt å være på land.

I dag er det mye av det samme været, men i morgen har Yr.no foreslått en bedring, vinden skal gå ned.
Jeg blir liggende til i morgen, går ut tidlig å drar nordover, så langt jeg kommer.
Tar sikte på  en tur hjemover.
 Lørdag skal det være et overhendig regnvær med lyn og torden, så da kommer jeg til å ligge i havn. Søndag er varselet frisk bris fra sørvest, så det passer godt, for en tur nordover.

Aktiviteten i dag blir et besøk i min yndlingsbutikk "SportShopen" , vasking og maling av taket i akterkabinen og litt annet, men ingen seiling.

Ingen kommentarer: