onsdag 23. april 2014

Endelig på vannet

I ettermiddag ble Ingerto heist ut. Motoren startet med en gang og alt gikk bra. I år prøvde jeg ut en ny teori om starting av vinterlagret motor. Først dreide jeg motoren rundt mange ganger så lot jeg motoren gå på starteren uten at den hadde strøm, og så startet jeg på vanlig måte. Meget vellykket.
Nå står første overnatting denne sesongen for tur, før jeg rigger, monterer opp nødvendig utstyr og rydder før det blir en liten tur hjem og så ut på tur. Jeg gleder meg og ser fram til en ny flott sesong langs svenskekysten kanskje en liten tur til Danmark og en tur til Bornholm.
Akkurat nå er det 10 grader i båten så det er nok en stund til sommeren enda..

Ved utheising viser timetelleren på motoren 2480 timer og bloggtelleren 5489 besøk. Så får vi se hva det blir etter at sesongen er slutt. 

Ingen kommentarer: